Administrative /Office Coordinator

Dr. Ahmed Aly

  • القاهرة
  • دائم
  • دوام كامل
  • قبل 8 أيام
  • التقديم على الوظيفة بسهولة
Key Responsibilities
o Perform various administrative tasks to ensure smooth office operations.
o Answer, screen, and forward incoming phone calls, taking messages when necessary.
o Formatting documents in PowerPoint/ Presentation, handout, etc
o Support and Liaise with the Management with various tasks as needed and coordinate with Company's consultants when requested.
o Follow up on logistics for travel abroad.
o Order and manage office supplies (stationery, etc)Qualifications & Skills
  • 1 year of experience in similar position (fresh graduates with good organizational skills will be considered).
  • Proficiency in Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel).
  • Strong attention to detail, especially in formatting and document preparation.
  • Good organizational and time management skills.
  • Good communication skills in English (verbal and written).

وظائف كوم

وظائف مشابهة

  • مطلوب مهندسين مكتب فني في مكتب back office

    مكتب back office

    • القاهرة
    مطلوب مهندسين مكتب فني في مكتب back office المعلن / الشركة مكتب back office نوع الوظيفه دوام كامل المرتب يحدد بعد المقابله القسم الموقع تاريخ النشر 21 يوليو 202…
    • قبل 1 شهر
  • technical office engineer

    شركة البدوي للتوظيف

    • القاهرة
    إعداد ومراجعة الرسومات الهندسية التنفيذية (Shop Drawings) الخاصة بمشاريع الطرق. مراجعة المخططات والتأكد من مطابقتها للمواصفات والمعايير المعتمدة. إعداد وحساب كميات المواد المطلوب…
    • قبل 13 يوم