
Customer Service Representative- ممثل خدمة عملاء
Enjaz Consultancy & Enterprise Management
- القاهرة
- 7,000 ج.م شهرياً
- دائم
- دوام كامل
- الرد على المكالمات الواردة والتفاعل مع استفسارات العملاء ومشاكلهم.
- معالجة شكاوى العملاء بكفاءة والعمل على حلها بشكل مرضٍ.
- توجيه العملاء إلى الأقسام أو الأشخاص المناسبين عند الضرورة.
- الالتزام بسياسات وإجراءات الشركة الخاصة بخدمة العملاء.
- العمل على تحقيق مؤشرات الأداء المحددة من قبل الإدارة، مثل زمن المكالمة ونسبة رضا العملاء.
- Answer incoming calls and address customer inquiries and issues.
- Efficiently handle customer complaints and work towards satisfactory resolutions.
- Direct customers to the appropriate departments or personnel when necessary.
- Adhere to the company’s customer service policies and procedures.
- Strive to achieve performance metrics set by management, such as call duration and customer satisfaction rate.
- السن : لا يتجاوز 28 عام
- قاطنى الجيزة - القاهره - شبرا الخيمه
- مؤهل عالى (جامعى او معهد اربع سنوات)
- 5 ايام عمل (9 ساعات متغيرين يتخللهم ساعه راحه)
- مكان العمل العباسيه
- تدريب مدفوع الاجر 15 يوم 5000 ج
- تامين اجتماعى و صحى
- Not to exceed 28 years.
- Residence: Giza, Cairo, or Shubra El-Kheima.
- Education: University degree or four-year institute diploma.
- Working days: 5 days a week, 9-hour shifts with a 1-hour break.
- Workplace: Abbasia.
- Paid training: 21 days (5,000 EGP).
- Social and health insurance provided.