Shopping Experience Assistant | IKEA | MOA
- القاهرة
- دائم
- دوام كامل
- الترحيب بالعملاء واستقبالهم عند وصولهم إلى المتجر.
- الرد على استفسارات العملاء وتقديم الإرشادات حول التسوق في إيكيا.
- التعامل مع الشكاوى الروتينية بسرعة وبأدب.
- تسجيل ملاحظات العملاء في نظام إدارة علاقات العملاء لبناء قاعدة بيانات للحلول المتكررة.
- ضمان معاملة العملاء باحترافية لتحقيق أقصى درجات الرضا.
- القيام بالإعلانات ونداء الأشخاص المطلوبين من قبل الزوار.
- حفظ أمتعة العملاء وتأمينها.
- توفير أدوات التسوق والكتالوجات للعملاء.
- تقديم الأكياس / العربات حسب الحاجة.
- الالتزام بالإجراءات والسياسات النظامية.
- تقديم اقتراحات تحسين مستمرة إلى مشرف العملاء.
- التواصل مع مدير المناوبة في حال وجود شكاوى تتطلب تدخل الإدارة.
- Greet and welcome customers upon arrival at the store.
- Answer customer inquiries and guide them on how to shop at IKEA.
- Handle routine customer complaints promptly and courteously.
- Log customer feedback into the CRM system to build a knowledge base of frequent inquiries and solutions.
- Ensure professional treatment of customers to maximize satisfaction.
- Make announcements and page requested visitors.
- Safely store customers' bags and ensure security.
- Ensure availability of shopping tools and catalogues.
- Provide bags and trolleys as appropriate.
- Adhere to system policies and procedures.
- Provide continuous improvement suggestions to the Customer Senior.
- Communicate with the Duty Manager regarding complaints requiring management assistance.
- خبرة لا تقل عن سنتين في خدمة العملاء أو استقبال.
- Minimum 2 years of experience in Customer Service or Reception.